• Home
  • News
  • Business
  • Armani, azınlık hissesi satışı için görüşmelere başladı

Armani, azınlık hissesi satışı için görüşmelere başladı

Giorgio Armani tarafından tasarlanan son koleksiyonun Milano'da tanıtılmasının üzerinden henüz bir hafta bile geçmemişken, moda grubunun yönetiminin azınlık hissesinin satışı için potansiyel alıcılarla temasa geçtiği iddia ediliyor.

Bu iddiayı, duruma hakim üç kaynağa dayandıran Reuters haber ajansı ortaya attı ve bu gelişme, İtalyan moda imparatorluklarından birinin hisseleri için fiili bir açık artırmanın başlangıcı oldu.

İki kaynağın belirttiğine göre, temas kurulan şirketler arasında L'Oréal de bulunuyor. Kaynaklardan biri, görüşmelerin henüz başlangıç aşamasında olduğunu ve somut bir ilerleme için ayların gerekebileceğini vurguladı. Bir kaynak ve dördüncü bir kaynağa göre ise, potansiyel alıcı olarak şimdiye kadar hiçbir özel sermaye fonuyla iletişime geçilmedi.

Yine bu iki kaynağa göre, operasyonda şirketin danışmanlığını Rothschild'in üstlenmesi bekleniyor.

Yatırım bankasının web sitesinde yer alan bilgilere göre, grubun danışmanlık şirketiyle olan bağı, aynı zamanda Armani Vakfı'nın yönetim kurulunda yer alan Rothschild ortağı Irving Bellotti aracılığıyla kuruluyor.

Reuters'ın haberine göre, dört kaynak da konunun gizliliği nedeniyle isimlerinin açıklanmaması koşuluyla konuştu.

Armani Grubu ve Rothschild konuyla ilgili yorum yapmaktan kaçındı. Armani Grubu ile 2050 yılına kadar lisans anlaşması bulunan L'Oréal ise Reuters'ın yorum taleplerine yanıt vermedi.

Armani'nin vefatı sonrası miras planı, satış için LVMH, EssilorLuxottica ve L'Oréal gibi devlerin kapısını araladı. Piacenzalı stilistin vasiyetinde, hem yöneticiler ve aile ile yönetimsel devamlılığın sağlanması hem de 18 ay içinde %15'lik bir hissenin bir lüks grubuna satılması ve ardından olası bir tam devir yer alıyordu.

Giorgio Armani, 4 Eylül'de Milano'da hayatını kaybetti. Onun vefatıyla İtalyan modasında bir devir kapandı. Tasarımcı, herkese son derece ünlü, zengin ve başarılı olurken aynı zamanda mütevazı kalmanın, ölçüyü asla kaçırmamanın ve herkese karşı nazik olmanın mümkün olduğunu hatırlattı. Armani, İtalya için sadece hazır giyimi, 'Made in Italy' etiketini ve sporu yücelten bir stilist değildi (2008'den beri Olimpia Basketbol takımının hamisi olduğu unutulmamalı); aynı zamanda Covid'in karanlık aylarında önemli bağışlar yapan bir hayırsever, olağanüstü sonuçlara ulaşmak için adanmışlığın, fedakarlığın ve hatta titizliğin ne kadar temel olduğunu gösteren bir rol modeldi. Onu mağazalarından veya restoranlarından birinde ışıkları, vitrinleri ve detayları kontrol ederken hatırlamak hiç de zor değil.

Ancak onu her yerde sevdiren asıl şey, karakteri ve duruşuydu. O, herkese çok ünlü, çok zengin ve olağanüstü başarılı olurken aynı zamanda özel hayatına saygılı, ölçülü ve herkese karşı nazik kalmanın mümkün olduğunu hatırlattı. Kendi sözünün yaşayan bir kanıtıydı: "Zarafet fark edilmek değil, hatırlanmaktır." Ve o, bunu kesinlikle başardı.

Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.

FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.


OR CONTINUE WITH
Giorgio Armani
L'Oréal
Pantaleo Dell'Orco
Rothschild