Chalhoub Group, ABD'li marka Willy Chavarria'ya stratejik yatırım yaptı
ABD'li moda markası Willy Chavarria, yeni yatırımcıların desteğiyle uluslararası büyümesini hızlandırıyor. Dubai merkezli perakende devi Chalhoub Group, Çarşamba günü yaptığı açıklamada, 2015 yılında Willy Chavarria ve David Ramirez tarafından kurulan giyim şirketinden "stratejik bir azınlık hissesi" satın aldığını duyurdu. Açıklamaya göre, Chalhoub Group'un yanı sıra yatırım şirketleri FAE Fashion Ventures ve Webster Capital de markaya yatırım yapan isimler arasında yer alıyor.
Chalhoub Group tarafından yapılan açıklamada, yatırımın, grubun "yükselen lüks markaları risk sermayesiyle destekleme" stratejisi kapsamında gerçekleştirildiği belirtildi. Bu ortaklığın, grubun "yüksek potansiyele sahip, güçlü bir kültürel etki yaratan, vizyoner bir liderlikle yönetilen ve ölçeklenebilir markaları teşvik etme" hedefini yansıttığı vurgulandı. İş birliğinin temel amacı ise Willy Chavarria'nın uluslararası genişlemesini hızlandırmak olarak açıklandı.
Willy Chavarria geçtiğimiz yıl güçlü bir büyüme kaydetti
Chalhoub Group, bu yatırım kararında özellikle, kendi adını taşıyan markasıyla Ocak ayında Paris Moda Haftası'nda resmi çıkışını yapan ödüllü kreatif direktör Willy Chavarria'nın kişiliğinin etkili olduğunu vurguladı. Grubun Yatırım Direktörü Zahra Kassim-Lakha, yaptığı açıklamada, "Willy Chavarria, kökleri kültür, kimlik ve toplulukta yatan, lüksün değişen yüzünü temsil eden bir tasarımcıdır" dedi. Kassim-Lakha, sözlerine şöyle devam etti: "Ortaklığımız, güçlü değerlere ve özgün bir sese sahip markaları destekleme yönündeki ortak hedefimize dayanıyor. Willy'nin yaratıcı vizyonunun ve etkileyici hikaye anlatımının, dünya çapında moda endüstrisini dönüştüreceğine inanıyoruz."
Moda evi, son dönemde kayda değer bir büyüme ivmesi yakalamıştı. Yapılan açıklamaya göre marka, FAE Fashion Ventures ile İlkbahar/Yaz 2024 sezonunda başlayan iş birliğinden bu yana toptan satış ağını üç katına çıkardı, sektörün önde gelen perakendecileriyle ortaklıklar kurdu ve Adidas, Don Julio ve Tinder gibi markalarla ses getiren iş birliklerine imza attı.
Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.
FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.
OR CONTINUE WITH