• Home
  • News
  • Business
  • Perfect Moment'tan İkinci Çeyrekte Yüzde 24 Gelir Artışı ve Büyüyen Brüt Kar Marjı

Perfect Moment'tan İkinci Çeyrekte Yüzde 24 Gelir Artışı ve Büyüyen Brüt Kar Marjı

Teknik mükemmelliği moda odaklı tasarımla harmanlamasıyla tanınan yüksek performanslı lüks yaşam tarzı markası Perfect Moment Ltd., 30 Eylül 2025'te sona eren 2026 mali yılının ikinci çeyreğinde güçlü finansal ve operasyonel ilerleme kaydettiğini duyurdu. Daha güçlü toptan satış siparişleri ve geliştirilmiş operasyonel süreçlerin etkisiyle gelirler, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 24 artarak 4,8 milyon dolara ulaştı. Brüt kar marjı ise bir önceki yılki yüzde 54 seviyesinden yüzde 60,1'e yükseldi.

Yeniden yapılandırma girişimleri, kanal optimizasyonu ve daha çevik bir tedarik zinciri modelinin faydalarını ortaya koyan düzeltilmiş FAVÖK zararı 0,8 milyon dolara geriledi. Şirketin net zararı ise bir önceki yılki 2,7 milyon dolarlık zarara kıyasla 1,8 milyon dolar olarak gerçekleşti.

Kurucu ortak, kreatif direktör ve başkan Jane Gottschalk, şirketin kritik kış sezonuna “güçlü bir ivme, disiplinli bir bilanço ve sürdürülebilir büyüme için tasarlanmış daha keskin bir operasyonel modelle” girdiğini belirtti. CFO ve COO Chath Weerasinghe ise brüt kar marjındaki artışın ve azalan genel giderlerin, zorlu piyasa koşullarına rağmen Perfect Moment’ın finansal yeniden yapılanmasının başarısını gösterdiğini ekledi.

Şirket, tam fiyat konumlandırmasına yönelik stratejik geçişin, e-ticaret gelirlerinde planlı bir şekilde yüzde 71'lik bir düşüşe yansıdığını, toptan satış gelirlerinin ise yüzde 61'lik bir artışla 4,3 milyon dolara ulaştığını açıkladı.

Operasyonel alanda Perfect Moment, 2 Aralık 2025'te piyasaya sürülecek olan küresel H&M x Perfect Moment iş birliği de dahil olmak üzere birçok önemli başarıya imza attı. Şirket ayrıca, İsviçre'nin Verbier kasabasında yeni Alp ana mağazasını açarak önde gelen bir lüks kayak destinasyonundaki varlığını daha da pekiştirdi. Markanın Alp köklerinin ötesine geçtiğinin sinyalini veren Urban Slopes Kapsül Koleksiyonu ile öne çıkan pazarlama girişimleri erişimini genişletmeye devam ederken, Abu Dabi Grand Prix'si öncesinde BWT Alpine ile olan Formula 1 ortaklığı kapsamındaki etkinlikler de sürdürüldü.

Geleceğe yönelik olarak Perfect Moment, yeni ortaklıklar, ürün kategorileri ve perakende lokasyonları olgunlaştıkça 2025-2026 kış sezonu boyunca gelir artışının devam etmesini ve faaliyet kaldıracının iyileşmesini bekliyor. Gottschalk, şirketin uzun vadeli vizyonunun performans, yaratıcılık ve kalıcı kaliteye dayanan, kârlı bir küresel lüks yaşam tarzı markası inşa etmek olduğunu vurguladı.

Fransa'nın Chamonix kentinde kurulan Perfect Moment, dünya çapında sporcular, zevk sahibi isimler ve ünlüler tarafından tercih edilen, lüks dış giyim ve aktif giyim alanında küresel olarak tanınan bir marka olarak konumunu sağlamlaştırmaya devam ediyor.

Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.

FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.


OR CONTINUE WITH
Perfect Moment