Showroomprivé, The Bradery'deki hissesini 43,6 milyon euroya satıyor
Flaş satışlar alanında Avrupa'nın liderlerinden Showroomprivé (SRP Group), The Bradery markasındaki %52,75'lik hissesini, markanın kurucuları Timothée Linyer ve Edouard Caraco'ya geri satacağını duyurdu. Nakit olarak gerçekleşecek bu işlem, The Bradery'nin değerini 43,6 milyon euro olarak belirlerken, bu rakam aynı zamanda SRP Group'un Mayıs 2022'de sadece 10,2 milyon euro karşılığında çoğunluk hissesini satın almasından bu yana platformun kaydettiği büyük başarıyı da yansıtıyor.
Showroomprivé ekosistemine katıldığı günden bu yana hızlı bir büyüme grafiği çizen The Bradery, 2021'de 21,7 milyon euro olan gelirini 2024 itibarıyla 62,9 milyon euroya çıkararak pozitif kârlılığa ulaştı. Showroomprivé CEO'su David Dayan, "The Bradery ile gerçekleştirmeyi planladığımız bu işlemden son derece memnunuz. Bu anlaşma, yatırımımızın başarısını nakde çevirmemize ve nakit akışını optimize etme becerisinin pazarlarımızda başarı için kritik önem taşıdığı bir dönemde finansal yapımızı güçlendirmemize olanak tanıyacak," dedi.
Nihai satış işleminin 31 Aralık 2025'e kadar tamamlanması öngörülürken, SRP Group'un anlaşma kapanışında 17 milyon euroluk bir ilk ödeme alacağı ve The Bradery'nin gelecekteki performansına bağlı ek ödemelerden de yararlanabileceği belirtiliyor. The Bradery'nin kurucuları da yaptıkları açıklamada, Showroomprivé ile kurulan bu ittifakın büyümelerini hızlandırma ve yapılandırma konusunda kilit bir rol oynadığını belirterek teşekkürlerini iletti.
Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.
FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.
OR CONTINUE WITH