• Home
  • News
  • People
  • Lacoste'un Başına Rémy Cointreau’nun CEO'su Geçiyor

Lacoste'un Başına Rémy Cointreau’nun CEO'su Geçiyor

By Rachel Douglass

loading...

Scroll down to read more
People
Lacoste taps former Rémy Martin head as CEO. Credits: Lacoste.

Fransız moda devi Lacoste, yeni CEO'su olarak Éric Vallat'ı atadığını duyurdu. Thierry Guibert'in yerine geçecek olan Vallat, 1 Eylül itibarıyla yeni görevine başlayacak.

Vallat, halen CEO'luk görevini yürüttüğü Rémy Cointreau Grubu'ndan Lacoste'a geçiş yapacak. Bu görevinden önce Rémy Martin'de aynı pozisyonda bulunmuş ve Richemont Grubu'nun Moda ve Aksesuar bölümünü yönetmişti.

Bu görevler, Vallat'ın küresel gruplar ile moda ve lüks sektörlerinde edindiği 30 yıllık kapsamlı deneyiminin sadece bir bölümünü teşkil ediyor. Kendisi ayrıca, Fransız moda devi LVMH bünyesinde, Louis Vuitton'ın Avrupa operasyonları ve Christian Dior Couture gibi önemli markalarda çeşitli liderlik pozisyonlarında görev aldı. Vallat, kariyerinde Bonpoint ve J.M. Weston'ın da liderliğini üstlenmişti.

Guibert'in basın açıklamasında belirttiğine göre, Lacoste'taki yeni görevinde Vallat'tan, markanın "oluşturduğu ivmeyi daha da ileriye taşıması" ve "kimliğine sadık kalarak yeni bir büyüme dönemine" liderlik etmesi bekleniyor.

Lacoste'ta Yeni Atama, Dönüşüm Sürecine Denk Geliyor

Lacoste'un çatı şirketi olan MF Brands Group ve Maus Frères Group'un CEO'su olarak görevine devam edecek olan Guibert, on yılı aşkın süredir Lacoste'a liderlik etmenin ve markayı "tamamen yeni bir boyuta taşıyan köklü dönüşümü desteklemenin" kendisi için bir "ayrıcalık" olduğunu belirtti.

Guibert, rolünü "grubun liderliğine odaklamak üzere" yeniden şekillendirdiğini kaydederken, Lacoste'un dümenini "tanınmış bir başarı geçmişine sahip cesur bir lider olan Éric Vallat'a emanet etmekten memnuniyet duyduğunu" sözlerine ekledi.

Vallat'ın atanması, Lacoste için önemli bir dönüşüm dönemine denk geliyor; zira marka, "agresif" bir küresel genişleme stratejisi izliyor ve özellikle ABD pazarına odaklanıyor. Guibert, Ocak 2025'te Financial Times'a verdiği demeçte, markanın yeni mağazalar ve satış noktaları açarak, ayrıca lisanslama üzerindeki kontrolünü yeniden ele geçirerek yıllık satışlarını dört milyar Euro'ya çıkarmayı hedeflediğini belirtmişti.

Bu açıklamalar, şirketin 2023 yılında perakende pazarlarını denediği ve bu süreçte satışlarını yüzde 8 artırarak yaklaşık üç milyar Euro'ya çıkardığı bir dönemin ardından geldi. Bu nedenle Guibert, markanın yüzde 5 ila 10 arasında bir büyüme oranını sürdürebileceğine ve bu sayede önümüzdeki yıllarda dört milyar Euro eşiğini aşabileceğine inanıyor.

Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.

FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Lacoste