• Home
  • News
  • Retail
  • Calvin Klein, Tokyo'da en büyük yaşam tarzı mağazasını açıyor

Calvin Klein, Tokyo'da en büyük yaşam tarzı mağazasını açıyor

By Danielle Wightman-Stone

loading...

Scroll down to read more
Retail|Fotoğraflarla
Calvin Klein - Harajuku Flagship Mağazası Fotoğraf: Calvin Klein

PVH Corp.'ın bir yan kuruluşu olan Amerikalı tasarım markası Calvin Klein Inc., benzersiz bir konseptle tasarlanan en büyük yaşam tarzı mağazasını Tokyo, Japonya'da açarak küresel perakende genişlemesine devam ediyor.

29 Ağustos'ta açılacak yeni küresel amiral mağazası, Tokyo, Harajuku'nun kalbinde, 4-31-10, Jingumae, Shibuya-ku adresinde bulunuyor. Üç kata yayılan 1315 metrekarelik mağaza, hem "kültürel hem de ticari bir destinasyon" olarak tanımlanıyor ve "sadece yükseltilmiş bir perakende deneyimi olarak değil, aynı zamanda topluluk etkileşimi için bir platform" olarak konumlandırılıyor.

Calvin Klein, 2024'te Paris'teki açılışının ardından ve bu yılın ilerleyen dönemlerinde SoHo, New York'taki mağaza açılışının öncesinde, üst düzey konumunu teyit etmek, gelişmiş yaşam tarzı anlayışını Japonya'ya getirmek ve "markanın dünyanın dört bir yanındaki büyük pazarlardaki küresel perakende genişlemesinin yeni bölümünü" işaretlemek üzere amiral mağazasının "nihai marka deneyimini" sunacağını da ekliyor.

Calvin Klein - Harajuku Flagship Mağazası Fotoğraf: Calvin Klein

Calvin Klein'ın küresel marka başkanı David Savman, yaptığı açıklamada, "Tokyo amiral mağazası, Calvin Klein markası için küresel perakende stratejisinde önemli bir kilometre taşını işaret ediyor. Calvin Klein her zaman modanın ve kültürün kesiştiği noktada durdu, yankı uyandıran ve ilham veren ürünler ve tüketici deneyimleri yarattı ve mağazalarımız, ikonik DNA'mızın bu unsurunun en eksiksiz şekilde gerçekleştiği yerlerdir." dedi.

"Dünyanın en etkili moda başkentlerinden birinde ayak izimizi genişletmek ve Calvin Klein yaşam tarzının moda kültürüyle buluştuğu yükseltilmiş bir tüketici deneyimi sunmaktan heyecan duyuyoruz."

Calvin Klein - Harajuku Flagship Mağazası Fotoğraf: Calvin Klein

Calvin Klein, Japonya'daki küresel perakende genişlemesine devam ediyor

Tokyo mağazası, Calvin Klein'ın modern minimalizmini, geleneksel Japon işçiliğine dayanan belirgin bir yerel duyarlılıkla birleştirmek üzere tasarlandı. Boyut ve görsel ilgi için dökme cam panjurlu iç mekan uygulamasına sahip parlak, heykelsi bir cepheyle vurgulanan bu tasarım, ana girişin üzerinde, markanın kampanya görselleri için "tüketiciler ve yoldan geçenlerle bağlantı kurmak" üzere özel bir görsel alan yaratan belirgin bir dijital ekranla noktalanıyor.

Mağazanın içinde, markanın ürünlerine "temiz bir fon" sağlayan kremler, sıcak nötrler ve doğal tonlardan oluşan bir palet, yerel kültürden ilham alan minimalist bir mekan yaratmak için taş, alçı, cam, kağıt ve sedir gibi geleneksel Japon malzemeleriyle bezenmiş.

Mağaza, kireçtaşı merdiven, yerel kaynaklı Oya Ishi taşı ve el yapımı kağıt kaplamalar ve sanatçılar Wataru Hatano ve Rikuo Takata'nın sanat eserleri dahil olmak üzere miras ve modernitenin bir karışımını sergilemek üzere tasarlanmış özel unsurlarla tamamlandı. Noguchi kanepeler ve vintage Japon dekoru gibi mobilyalar, mağazanın dokunsal sıcaklığını ve kültürel yankısını vurguluyor.

Calvin Klein - Harajuku Flagship Mağazası Fotoğraf: Calvin Klein

Düzen açısından, birinci ve ikinci katlar, Calvin Klein'ın giyim, iç giyim ve aksesuarlar genelindeki tüm yaşam tarzı yelpazesini içeren kadın ve erkek ürünlerine ayrılmış. Calvin Klein, Japon kültüründeki denimin önemini ve markanın bu kategorideki liderliğini vurgulamak istediğinden, mağazada denime ve iç giyim için özel alanlara odaklanılıyor.

Üçüncü katta, markanın 2025 Sonbahar Calvin Klein Koleksiyonu'nun Eylül ayından itibaren sergileneceği özel bir VIP alanının yanı sıra esnek bir etkinlik ve galeri alanı bulunuyor. Koleksiyon, markanın yeni kreatif direktörü Veronica Leoni'nin ilk çıkışını işaret ediyor.

Calvin Klein - Harajuku Flagship Mağazası Fotoğraf: Calvin Klein

Mağazada, açılışı kutlamak amacıyla yalnızca amiral mağazasında bulunan sınırlı sayıda üretilen bir kapsül koleksiyon yer alacak. Denim odaklı olan kapsül, Calvin Klein'ın imza jeanlerini, trucker ceketlerini ve logo tişörtlerini özel bir renk paleti ve ısmarlama CK Tokyo markasıyla yeniden yorumluyor. Kapsül, stil başına 100 adetlik sınırlı sayıda, ayrı ayrı numaralandırılmış parçalardan oluşacak ve "marka hayranları ve yeni müşteriler için bu marka kilometre taşını kutlamak üzere özel bir koleksiyon parçası" yaratacak.

4 Mayıs'ta sona eren PVH'nin ilk çeyrek finansal sonuçlarında, grup satış gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 2 artarak 1,98 milyar ABD dolarına yükseldi. Ancak Calvin Klein'ın satışları, çeyrekte 886,1 milyon ABD doları ile biraz düşüktü.

Calvin Klein - Harajuku Flagship Mağazası Fotoğraf: Calvin Klein
Calvin Klein - Harajuku Flagship Mağazası Fotoğraf: Calvin Klein
Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.

FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Calvin Klein
Japonya
Tokyo