H&M, Brezilya Pazarına Çift Açılışla Giriş Yaptı
İsveçli moda devi H&M, Brezilya pazarına iddialı bir giriş yaptı. São Paulo'daki Iguatemi Alışveriş Merkezi'nde ilk fiziki mağazasını açan marka, aynı anda e-ticaret platformunu da hayata geçirdi. H&M, yeni bir pazara hem fiziki hem de dijital olarak aynı anda giriş yapmanın, marka tarihinde bir ilk olduğunu duyurdu.
H&M Grup CEO'su Daniel Erver, "Brezilya'daki ilk mağazamızı ve online satış sitemizi aynı gün açmak H&M için tarihi bir an. Bu pazara giriş yapmaktan büyük heyecan duyuyorum. Brezilya'ya gelmek sıradan bir lansmanın ötesinde; bize ilham veren bu ülkeyle kalıcı bir bağ kurmak anlamına geliyor." dedi.
Brezilya ile birlikte H&M, 79 pazarda fiziki mağazaları ve 61 pazarda online platformlarıyla moda severlerle buluşuyor.
Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.
FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.