Olivier Theyskens, Tomorrowland Organizatörleriyle Yeni Moda Markası Boloria'yı Kuruyor
Belçikalı tasarımcı Olivier Theyskens, Boloria adını verdiği yeni moda eviyle yeni bir yola çıkıyor. Theyskens'e bu girişiminde, Tomorrowland festivalinin organizatörü olan Belçika merkezli Weareone.world grubu eşlik ediyor.
Anvers merkezli Weareone.world, sanatsal yapımlar ve etkinliklerin organizasyonu ve tanıtımı alanında faaliyet gösteren bir şirket. Uluslararası üne sahip elektronik müzik festivali Tomorrowland'in arkasındaki isim olarak biliniyor.
Haziran 2025'te şirket, Flandre (Boom)'daki 3.000 metrekarelik ilk inovasyon merkezi Lab of Tomorrow'u açtı. Ofisler, toplantı salonları ve stüdyoları içeren merkez, eğlence teknolojisi alanında uzmanlaşmış startup'lara, araştırmacılara ve yaratıcılara bir hızlandırma programı ve ortak altyapılar aracılığıyla destek olmayı hedefliyor (kaynak Belga Haber Ajansı).
Weareone.world'ün modaya ilk adımını atması, özellikle Olivier Theyskens gibi deneyimli bir ismin de projeye dahil olmasıyla, sektörde yeni bir yaklaşımın habercisi olabilir. Romantik gotik estetiği, yarı couture yaklaşımı ve teknik ustalığıyla tanınan kendi markasının yanı sıra, Theyskens daha önce Rochas ve Azzaro'da da kreatif direktörlük görevlerinde bulundu.
Olivier Theyskens imzalı ilk Boloria koleksiyonu 2026'da bekleniyor
Yapılan açıklamada proje, "bir başlangıç, imgeyle ifade edilen bir felsefenin çağrışımı, bir niyet beyanı" olarak tanımlanıyor ve "çoklu yaratıcı projelerde gelişmesi beklenen bir ortaklığın ilk adımı" olduğu vurgulanıyor.
Markanın oluşturulmasına, Willy Vanderperre tarafından tasarlanan zamansız bir görsel kimlik eşlik ediyor. Bu kimlik, Theyskens'in ana temaları olan gençlik, izolasyon ve sürekli yeniden keşfetme kavramlarının keşfini yansıtıyor.
Belçikalı fotoğrafçı ve yönetmen Willy Vanderperre, Raf Simons, Dior, Jil Sander, Prada ve Calvin Klein gibi markalar için kampanyalar ve moda dergileri için sayısız editoryal çekim gerçekleştirdi.
Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.
FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.