Öncelik Eğlencede: Emily in Paris Dizisinin Yeni Yıldız Markası Intimissimi
Netflix'in fenomen dizisi Emily in Paris, 2024'te yayınlanan dördüncü sezonuyla, markaları senaryonun merkezine taşıyarak ürün yerleştirme stratejilerinde adeta bir devrim yaratmıştı. 2025'e gelindiğinde ise bu defa Oniverse grubuna bağlı Intimissimi, 18 Aralık Perşembe günü izleyiciyle buluşan beşinci sezonda kendine başrollerden birini kapıyor.
Senaryoya Entegre İş Birliği
Yeni sezonun üçüncü bölümünde, bir pazarlama ajansında çalışan Emily, Intimissimi için hazırladığı yeni kampanya fikrini sunmak üzere bir toplantıya katılıyor. Ancak dil sürçmesi sonucu yaşanan bir yanlış anlaşılma, “Intimissimi” kelimesini “Intimité” (mahremiyet) kelimesine dönüştürüyor. Markanın basın bülteninde de belirttiği gibi, "Bu karışıklıktan, dizinin kahramanının beklenmedik bir şekilde kendi mahremiyetini, ilişkilerini ve kişisel geleceğini sorgulamaya başladığı, zekice kurgulanmış, hafif bir olay örgüsü doğuyor."
Ancak Intimissimi'nin Emily in Paris'teki varlığı senaryo ile sınırlı kalmıyor. Dizinin ilgili bölümünde, başta Emily olmak üzere pek çok karakter, markanın Pretty Flowers adını taşıyan ve markanın e-ticaret sitesinde satışa sunulan özel koleksiyonundan parçalar giyiyor.
500 Bin ila Bir Milyon Euro Arasında Bir Yatırım
İç giyim markası, Netflix ile yaptığı bu iş birliğinin maliyetine dair herhangi bir rakam paylaşmazken, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer veriyor: "Dizinin yaratıcıları ile marka arasındaki bu iş birliği neredeyse tesadüfen doğdu ve zamanla, ortak bir modern kadınlık vizyonuyla birleşen iki yakın evreni, yani modayı ve hikaye anlatıcılığını buluşturan bir ortaklığa dönüştü."
Place to Be Media ajansının direktörü Jean Dominique Bourgeois'nın 2024 yılında Stratégies dergisine verdiği bilgilere göre, böyle bir iş birliğinin maliyetinin 500 bin ila bir milyon euro arasında olduğu tahmin ediliyor.
Intimissimi, bu iş birliğini "markanın, son yılların en ikonik dizilerinden birinde İtalyan zarafetini temsil etme konusunda kilit bir rol üstlenmesi açısından önemli bir adım" olarak görüyor. Marka için bu proje, aynı zamanda "moda, popüler kültür ve kadınların güçlenmesi arasındaki diyaloğun bir sembolü" niteliğinde.
Bu iş birliği, streaming platformlarının Avrupalı markalar için ne denli güçlü bir görünürlük aracı haline geldiğinin de önemli bir kanıtı. Nitekim 2024 yılında diziyle iş birliği yapan Vestiaire Collective, Metricool verilerine göre, sadece beş gün içinde Instagram hesabına 10.000 yeni takipçi kazandırmıştı. Bu rakam, dünya çapında başarı yakalamış bir dizinin ne denli büyük bir etki gücüne sahip olduğunu açıkça gözler önüne seriyor.
Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.
FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.