• Home
  • News
  • Retail
  • Japon Market Devi FamilyMart, Tokyo'daki İlk Giyim Mağazasını Açtı

Japon Market Devi FamilyMart, Tokyo'daki İlk Giyim Mağazasını Açtı

Yeni mağaza, markanın kendi bünyesinde geliştirdiği 'Convenience Wear' koleksiyonunu merkeze alıyor.
Retail
Family Mart'ın Tokyo'daki yeni Convenience Wear mağazası. Görsel: Family Mart
By Simone Preuss

loading...

Automated translation

Scroll down to read more

Geniş ürün yelpazesinde giyim koleksiyonlarına da yer veren Japon market devi Family Mart, ülke çapında 15.000'i aşkın şubesiyle hizmet veriyor. Marka, 1 Eylül 2025 tarihinde, 62 metrekarelik bir alanda yalnızca 'Convenience Wear' koleksiyonuna odaklanan ilk konsept mağazasının kapılarını açtı.

Bu koleksiyon, aynı zamanda Japon markası Facetasm'ın da kurucusu olan tasarımcı Hiromichi Ochiai ile 2016 yılında 'iyi malzeme, iyi teknik, iyi tasarım' konseptiyle geliştirildi. İstikrarlı bir büyüme kaydeden koleksiyon, bugün dış giyim, pantolon, çorap ve iç çamaşırı gibi yaklaşık 150 farklı parçadan oluşuyor.

Giyim koleksiyonunun artan popülaritesi, özellikle de Family Mart'ın kurumsal renkleri olan yeşil, beyaz ve maviden oluşan çizgili çorapların 28 milyondan fazla satması, mağazalardaki yeme-içme alanlarının küçültülerek giyim bölümüne daha fazla yer ayrılmasına yol açtı.

Tokyo'daki yeni mağaza, Minato Bölgesi'ndeki Blue Front Shibaura adlı kentsel dönüşüm projesinin üçüncü katında yer alıyor. Mağazanın iç tasarımı, Convenience Wear Sanat Direktörü Takahiro Yasuda iş birliğiyle hayata geçirildi ve ürünler aydınlık ve ferah bir atmosferde sergileniyor.

Koleksiyondaki Yenilikler

Convenience Wear koleksiyonundaki yenilikler: UV korumalı giysiler, pantolonlar, kazaklar ve popüler çizgili çoraplar. Görsel: Family Mart

İlk Family Mart giyim mağazasının açılışına özel olarak, kalın Avustralya pamuğundan üretilmiş bir polo yaka tişört gibi pek çok yeni ürün de sunuluyor. Şirket, web sitesinde yaptığı açıklamada, "Marketten giysi satın alma kültürünü pekiştirmek amacıyla, her giyildiğinde daha da konforlu hale gelen bir polo yaka tişört geliştirme hedefini benimsedik" ifadelerine yer veriyor.

Convenience Wear web sitesinde belirtildiği üzere, "müşterilerin günlük yaşamına renk katmak amacıyla" çorap, havlu, iç çamaşırı gibi ürünler ilk kez sezon renkleriyle sunuluyor.

Koleksiyona yeni eklenenler arasında, tek başına da giyilebilen, Amerikan pamuğundan üretilmiş sütyenler ve fitilli atletler de bulunuyor. Family Mart renklerindeki çorapların büyük başarısının ardından, şimdi de aynı renklerde çizgili uzun kollu bir tişört satışa sunuldu.

Yeni fermuarlı ceket ve hırkanın yanı sıra, Convenience Wear koleksiyonu, yoğun talep gören şapka, bere ve güneş gözlüğü gibi UV korumalı ürünlere de ağırlık veriyor.

"Convenience Wear, sonbahar için yeni ve kalın bir pamuklu hırka sunuyor. Yapıya odaklanarak, giyen kişiye göre görünümü değişen, adeta 'büyüyen' bir hırka geliştirdik. Ayrıca, sonbahar/kış koleksiyonumuz 'Reheat'e popüler bir kısa kollu versiyon ekleyerek tüm ürünleri güncelledik," diye yorumluyor tasarımcı Hiromichi Ochiai bir basın bülteninde.

İş Birlikleri

Dünyaca ünlü fotoğrafçı ve film yönetmeni Yoshiyuki Okuyama ile yapılan iş birliği kapsamında, sanatçının fotoğrafları giysilerin yanı sıra bez çantalar ve defterler üzerinde de yer alacak.

Ochiai ile olan tasarım iş birliği de devam ediyor. Tasarımcının popüler jean şortları, marka tarihinde ilk kez ülke çapında satışa sunulan denim ürün olacak. Yaklaşık 17 avroya denk gelen fiyatıyla bu şort, birçok müşteri için bir tasarımcı ürününe sahip olmanın uygun fiyatlı bir yolunu sunuyor.

Bir diğer iş birliği ise Kunichi Nomura'nın iç mimari markası Tripster ile gerçekleştirildi. 26 Eylül'den itibaren satışa sunulan 'Pocket T-Shirt', Convenience Wear koleksiyonunun karakteristik parçalarından biri olan 'Outer T-Shirt'ü temel alıyor. Sol göğüs üzerinde bir cep tasarımına sahip olan tişörtün ön sağ etek ucunda ise Tripster logosu bulunuyor.

Bu makale, bir yapay zeka aracı kullanılarak Türkçeye çevrilmiştir.

FashionUnited, dünya çapındaki moda profesyonellerinin haberlere ve bilgilere daha geniş erişimini sağlamak amacıyla yapay zeka dil teknolojisinden faydalanmaktadır. Doğruluğa özen gösterilse de, yapay zeka çevirileri sürekli olarak gelişmektedir ve şu an için tamamen kusursuz olmayabilir. Bu süreçle ilgili herhangi bir sorunuz ya da yorumunuz varsa, bize info@fashionunited.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Family Mart
Japonya
Mağaza Açılışı
Tokyo